Nov 4, 2013

Geisai 2013 大阪芸大祭 11/4/2013

Buy my work

Osaka Art University school festival 11/2-4 2013

大阪芸大祭に行きました。
雨でしたが入り口から端迄歩きました。
奥の体育館(講堂)ではライブコンサートをやっていました。
(撮影禁止で撮れませんでしたが。。)

Live Painting


Street performance



mail street venders



よさこいソーラン、結び

















No comments:

Post a Comment

Please write feedback on this site here. (^_^)
コメント感想よろしくお願いします。

Legs and Arm photography 腕と足

Legs and Arm photography  腕と足  Black and white, San Francisco, 2000